Tuesday, May 3, 2011

PeRjuMPaan BErsAma P.a


Inilah antara kenangan yang telah aku bina bersama wana....masa niy ada perjumpaan bersama p.a…ianya berlangsung pada hari sabtu….huhuhu masa tue bukan hapi lgi aku tau….yelah dapat lihat muka dia je kan…..huhuhuhu hahahaha….like,like,like,like……aku tak tahu lah adakah dia tahu bertapa sayang nya aku kat dia….aku pon tak tahu jugak….bertapa penting nya dia dekat aku….
Macam mana lah aku blh suka kat dia ek…..ianya berlaku terlalu sekejap tau….sekelip mata jer tau…
Dia kata dia terima aku sebb dia rasa serasi dgn aku….huhuhu aku pon rase macam tue jugak tau…mana tak nya….aku cuba ingat balik bila tarikh aku bercinta dgn dia….tapi bila aku teringat…macam tak percaya aku bercinta baru sminggu lebih….aku rasa macam dah 8 tahun tau…..huhuhuhu tue lah keajaiban cinta kita berdua…..

No comments: