Tuesday, May 3, 2011

CINTA BERPUTIK...

Pada masa itu aku berjumpa ngn NORZAWANA BINTI AHMAD DANI….dia bnyak bagi nasihat kat aku….hmmmm dia banyak bg semangt kat aku…..aku masa tue ingat nk berhenti jer…yelah down sangat….hampir tiap hari aku, mesej dia tau…suka3…dia selalu wat aku tersenyum….sampai kan aku malu nk tegur dia dalam kelas….hari berganti….masa berganti masa…..kesukaan itu mula timbul perasaan cinta pulak…sebab masa tue aku pon dah single kan….tapi msa tue aku pk…baru berapa hari aku putus bercinta tap ink wat macam mana an….dah jodoh aku… sampailah 8 april 2011 aku bercinta dgn dia….hmmmmm aku dah tekad bahawa dia lah wanita terakhir untuk ku…dan dial ah cinta teragung ku……aku menaru harapan sepenuh nya kat dia…..hmmmmm dial ah yang aku ada skunk…..aku nk dtg kan balik kesetiaan aku yang dulu……tapi kali niy aku nk dia tahu dia cinta mati ku……tapi hati dia hanya milik cinta pertama dia….hmmmmmmm dapat ker aku masuk kat dalam hati dia sepenuh nya….aku pon tak yakin ngn apa yang terjadi niy……terlalu sekejap dia datng kat aku….hari ni 20 april 2011….kalau macam tue baru seminggu 5 hari…..huhuhuhu sekejap kan…..hmmmmm
Tapi bila aku bersama dia….macam dah 8 tahun aku kenal dia…..tapi tue lah….dalam pemikiran aku msh teringat2 kata2 dia…”FIK DAH BANYAK UBAH HIDUP WANA,DIA YANG TERBAIK TUK WANA,TIADA MANA LAKI YANG DAPAT GANTIKAN TEMPAT DIA…..” aku rasa tak guna aku mencintai dia….kalau cinta dia bukan untuk aku….hmmmmm tak mengapa lah……..aku redha ngn apa yang akan terjadi……aku tak kisah,,,,sebab aku bukan lah baik mana pon……aku dah biasa nangis niy……hmmm=( sebab hidup ku mmg tuk nangis kerana perempuan……aku dah rasa down sangat kali niy……..kamu kalau sayang kat Fik……tak payah bagi harapan kat saya Wana…….hmmmmmm bila difikirkan aku mmg tak layak dengan dia…macam aku ni terpaksa mencintai dia…tapi aku hati aku tak tipu….dia mmg wanita yang amat aku cintai….aku yakin dgn peraasaan aku niy….aku yakin sangat…Norzawana kalau engkau tak mencintai ku….aku rela mendengar dari mlut mu sendiri bahawa engkau memang tak mencintai ku….tak lah pedih hati ini….tapi kalau engkau benar2 mencintai ku….jujur lah dalam percintaan ini….hahahahahah

Saya rindu…..
Bulan tidak akan hadir jika malam tak kehadiran;
Bintang tidak bersinar kalau suasana tak gelap;
Cinta takkan cerah kalau ianya disemai ngn kejujuran;
Cinta juga takkan indah kalau tidak dapat keredhaan Allah s.w.t;

Pernah kah kamu terfikir; adakah kita jatuh cinta kerana apa;
Kekasihku; kau hadir tepat pada masa nya; kau memnuhi setiap saat ku; kau mengisi ruang kekosongn di dalam hatiku; jika engkau tahu bertapa hebat nya cinta kita; kau mesti berbangga; kita telah dipertemukan; kekasiku; hayatilah segala yang berlaku dalam perhubungan niy; percaya lah cinta ini ikhlas hanya untuk kamu; dari ALLAH S.W.T..; jangan pernah tinggalkan saya tau…;kerana jika engkau tiada; tiada siapa yang menjaga hati saya yang rindukan kamu; siapa yang nk bobok kemanjaan ini; hmmm;
HATIKU;CINTAKU;TUBUHKU;DIRIKU;JANTUNGKU;JJJ
HANYA LAH UNTUK KAMU, NORZAWANA BINTI AHMAD DANI;JJJJ
Kalau jodoh kita tak berpanjangan jangan pernah alpa pada saya tau…saya selalu ada bersama kamu…hmmm okay sampai disini ucapan sayapenat!!!!!=( sedih nya lagi….hmmm nasib2….
Assalammualaikum…..;
Bidadariku….engkau tahu tak betapa indahnya wajahmu bila aku menatap matamu…terdapat 1001 satu kegembiraan…



No comments: